Διερεύνηση της αποδοχής και χρήσης των φορητών συσκευών ως υποστηρικτικών εργαλείων μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διερεύνηση της αποδοχής και χρήσης των φορητών συσκευών ως υποστηρικτικών εργαλείων μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (EL)

Ζαχαρής, Γεώργιος
Τσιτουρίδου, Μελπομένη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-01-01


Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση και την αποδοχή των φοιτητών στη χρήση των φορητών συσκευών στις σπουδές τους. Ερευνητικό εργαλείο αποτέλεσε μια τροποποιημένη εκδοχήτης Ενοποιημένης Θεωρίας Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας (UTAUT) προσαρμοσμένη στο ελληνικό πλαίσιο. Συνολικά, συμμετείχαν 217 φοιτητές του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, του Αριστοτελείου ΠανεπιστημίουΘεσσαλονίκης. Το ερευνητικό εργαλείο έδειξε αξιοσημείωτη εσωτερική συνέπεια και αξιοπιστία, με μεγάλη ισχύ για τη συλλογή των δεδομένων. Οι Συνθήκες Διευκόλυνσης και η Ενίσχυση της Μάθησης είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν στατιστικά σημαντικά την πρόθεση των συμμετεχόντων να χρησιμοποιήσουν τις φορητές συσκευές στις σπουδέςτους. Επιπρόσθετα, οι παράγοντες Συνθήκες Διευκόλυνσης, και Ενίσχυση της Μάθησης Χρήσης φάνηκε να επηρεάζουν στατιστικά σημαντικά τους συμμετέχοντες αναφορικά με την πραγματική χρήση των φορητών συσκευών στις σπουδές τους. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας ενισχύουν τα δεδομένα σχετικά με τη χρήση φορητών συσκευών από φοιτητές για τις σπουδές τους. (EL)


πρόθεση χρήσης (EL)
UTAUT (EL)
Φορητή μάθηση (EL)
μελλοντικοί εκπαιδευτικοί (EL)
αποδοχή χρήσης (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 (2021); 95-108 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 14 (2021); 95-108 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.