Μοντελοποίηση της δυναμικής δημιουργίας πρωτοτύπων στον σχεδιασμό σοβαρών παιχνιδιών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μοντελοποίηση της δυναμικής δημιουργίας πρωτοτύπων στον σχεδιασμό σοβαρών παιχνιδιών (EL)

Dias, Sofia
Χατζηλεοντιάδου, Σοφία
Χατζηλεοντιάδης, Λεόντιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-01-01


Η παρούσα εργασία παρουσιάζει το εννοιολογικό πλαίσιο 2D-ME, το οποίο παρέχει ένα εξηγήσιμο πεδίο το οποίο θα μπορούσε να εκφράσει τη δυναμική διαδικασία σχεδιασμού πρωτοτύπων εστιάζοντας στον σχεδιαστή σοβαρών παιχνιδιών. Ειδικότερα, περιγράφεται το πλαίσιο του 2D-ME, το οποίο συνδυάζει την Τεχνολογική-Παιδαγωγική-Γνώση Περιεχομένου προσαρμοσμένη για σοβαρά παιχνίδια (Games TPACK) με τη θεωρία της δραστηριότητας (Activity Theory), προκειμένου να παραχθούν δυναμικές κατασκευές που ενσωματώνουν τις οπτικές του σχεδιαστή του σοβαρού παιχνιδιού ως 1ου και 3ου προσώπου. Η αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των δύο κατασκευών χρησιμοποιείται ως μηχανή προσαρμογής κατά τη διαδικασία βελτιστοποίησης του πρωτοτύπου ενός σοβαρού παιχνιδιού, ώστε μέσα από την παραγωγή διαδοχικών εκδόσεων, το τελευταίο πρωτότυπο να συγκλίνει στην επιθυμητή αρχική ιδέα του σχεδιαστή για το σοβαρό παιχνίδι. Ένα πρωτόκολλο ΄εσωτερικής συνέντευξης΄ υποστηρίζει τη μεταγνωστική σκέψη του σχεδιαστή σε όλη τη διάρκεια βελτιστοποίησης. Εμπειρικά δεδομένα αναδεικνύουν τη συμβολή του πλαισίου 2D-ME στη μοντελοποίηση της δυναμικής δημιουργίας πρωτοτύπων στον σχεδιασμό σοβαρών παιχνιδιών. (EL)


σοβαρά παιχνίδια (EL)
2D-ME (EL)
βελτιστοποίηση πρωτοτύπου (EL)
θεωρία της Δραστηριότητας (EL)
Game TPACK (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 16 Αρ. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα; 7-18 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 16 No. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα; 7-18 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.