Πυρανόμετρο κατασκευασμένο με τεχνικές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και η «διάχυσή» του σε κοινότητα χρηστών φυσικού προγραμματισμού

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πυρανόμετρο κατασκευασμένο με τεχνικές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και η «διάχυσή» του σε κοινότητα χρηστών φυσικού προγραμματισμού (EL)

Γκιόλμας, Αριστοτέλης
Σκορδούλης, Κωνσταντίνος
Παπαναγιώτου, Αλεξάνδρα-Τριανταφυλλιά
Χαλκίδης, Άνθιμος
Παπαναγιώτου, Ζωγραφιά
Κατσιαμπούρα, Γιάννα
Μπόικος, Ηλίας
Ψωμά, Βασιλική

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-01-01


Το παρόν άρθρο αναφέρεται σε μία έρευνα για την χρήση του ανοιχτού, δωρεάν αποθετηρίου εκπαιδευτικών έργων Ρομποτικής, με τίτλο Arduino Project Hub. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 34 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ειδικοτήτων Φυσικών Επιστημών. Το ψηφιακό αποθετήριο και οι λειτουργίες του αξιολογήθηκαν στο πλαίσιο έρευνας με βάση ανώνυμα ερωτηματολόγια σε ψηφιακή μορφή. Στο αποθετήριο κάθε χρήστης μπορεί με μία απλή δωρεάν εγγραφή, να καταθέσει ένα έργο προς αξιολόγηση. Μετά από την αξιολόγηση το έργο δημοσιεύεται στον παγκόσμιο ιστό. Στόχο του παρόντος άρθρου αποτελεί η ανάδειξη των θετικών και αρνητικών στοιχείων της πλατφόρμας, μέσα από την περίπτωση δημοσίευσης ενός πυρανομέτρου (όργανο για τη μέτρηση της ηλιακής ακτινοβολίας) με βάση το Arduino Uno και κάποια εξαρτήματα hardware. Στο πλαίσιο εξαγωγής συμπερασμάτων αναφέρθηκαν χαρακτηριστικά της πλατφόρμας και του project που αξιολογήθηκαν θετικά από την πλειοψηφία των συμμετεχόντων, όπως η ευχρηστία, αλλά και ο τρόπος παρουσίασης του έργου του πυρανομέτρου. (EL)


πυρανόμετρο (EL)
εκπαιδευτική ρομποτική (EL)
κοινότητα φυσικού προγραμματισμού (EL)
Arduino (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 16 Αρ. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα; 111-121 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 16 No. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα; 111-121 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.