The development of a marketing plan. TheCase study of Terracom SA

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Η περίπτωση της εταιρείας Terracom ΑΕ (EL)
The development of a marketing plan. TheCase study of Terracom SA (EN)

Σταυροπούλου, Αμαλία Μαρία (EL)
Stavropoulou, Amalia Maria (EN)

Γαλανού, Αικατερίνη (EL)
Τριάρχη, Ειρήνη (EL)
Σταυροπούλου, Αμαλία Μαρία (EL)
Stavropoulou, Amalia Maria (EN)

masterThesis (EN)

2023-06

Η διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της σπουδαιότητας του σχεδιασμού μάρκετινγκ στην επιχειρηματικότητα και την συμβολή του στην δημιουργία ανταγωνιστικών και καινοτόμων επιχειρήσεων. Ο βασικός της άξονας είναι η ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ μιας εταιρείας που εντάσσεται στον τομέα της πληροφορικής. Συγκεκριμένα, το σχέδιο μάρκετινγκ αφορά την δημιουργία και ανάπτυξη στην αγορά ενός λογισμικού για την διαχείριση μουσείων και λοιπών πολιτισμικών μονάδων από την εταιρεία Terracom ΑΕ. Η εκπόνηση της εργασίας θα βασιστεί σε στοιχεία που θα συλλεχθούν τόσο από πρωτογενείς πηγές (συνεντεύξεις από στελέχη) όσο και από δευτερογενείς (εταιρικές εκθέσεις, λοιπά δημοσιευμένα στοιχεία). Σκοπός είναι το σχέδιο μάρκετινγκ να καταστήσει επιτυχή την είσοδο του νέου προϊόντος (λογισμικού) της εταιρείας στην αγορά, με επιθυμητό αποτέλεσμα την επίτευξη κερδοφορίας, απόκτηση σημαντικού μεριδίου της αγοράς, ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στον κλάδο και εν γένει την επίτευξη βιωσιμότητας. Η εργασία αποτελείται από τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα θέτει το θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας καθώς αποτελείται από κεφάλαια που καθορίζουν τον σκοπό της εκπόνησης της συγκεκριμένης διπλωματικής, την μεθοδολογία της έρευνας και τη δομή της εργασίας. Επίσης αναλύεται η σπουδαιότητα του σχεδίου μάρκετινγκ στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων και παρουσιάζεται η διαδικασία εκπόνησης του. Η δεύτερη ενότητα περιλαμβάνει την μελέτη περίπτωσης του σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας Terracom ΑΕ. Ως εκ τούτου θα αναπτυχθεί το σχέδιο μάρκετινγκ της εταιρείας για το νέο προϊόν της στο οποίο θα περιλαμβάνονται τα εξής: • Η συνοπτική έκθεση • Η ανάλυση κατάστασης της εταιρείας: ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης αγοράς, η ανάλυση δυνατών, αδυνάτων σημείων, ευκαιριών και απειλών (SWOT), η ανάλυση του ανταγωνισμού, η παρουσίαση των προϊόντων της εταιρείας, η διανομή • Η Στρατηγική μάρκετινγκ: Στόχοι, αγορές-στόχοι, τοποθέτηση , στρατηγικές, μείγμα μάρκετινκ για το νέο προϊόν, έρευνα μάρκετινγκ, • Χρηματοοικονομικά Στοιχεία: Ανάλυση νεκρού σημείου, προβλέψεις πωλήσεων και προβλέψεις δαπανών • Έλεγχοι: Υλοποίηση, οργάνωση του μάρκετινγκ Η τελευταία ενότητα περιλαμβάνει τα συμπεράσματα της εργασίας καθώς και τις προτάσεις για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας. (EL)
The thesis aims to highlight the importance of marketing planning in entrepreneurship and its contribution to the creation of competitive and innovative businesses. Its main axis is the development of a marketing plan of a company that is part of the IT sector. Specifically, the marketing plan concerns the creation and development in the market of a software for the management of museums and other cultural units by the company Terracom SA. The preparation of the paper will be based on data collected both from primary sources (interviews with executives) and from secondary sources (company reports, other published data). The purpose of the marketing plan is to make the company's new product (software) enter the market successful, with the desired result of achieving profitability, gaining a significant market share, strengthening the company's position in the industry and generally achieving sustainability. The work consists of three sections. The first section sets the theoretical background of the work as it consists of chapters that define the purpose of the specific thesis, the research methodology and the structure of the work. The importance of the marketing plan in achieving business goals is also analyzed and the process of its preparation is presented. The second section includes the case study of the marketing plan of Terracom SA. Therefore, the company's marketing plan for its new product will be developed which will include the following: • The summary report • The analysis of the company's situation: analysis of the current market situation, the analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT), the analysis of the competition, the presentation of the company's products, the distribution • The Marketing Strategy: Objectives, target markets, positioning, strategies, marketing mix for the new product, marketing research, • Financials: Breakeven analysis, sales forecasts and expense forecasts • Controls: Implementation, organization of marketing The last section includes the conclusions of the work as well as the proposals for the effective marketing planning of the company (EN)

Μάρκετινγκ

Πλάνο μάρκετινγκ, Νέες τεχνολογίες, Terracom, Λογισμικό για μουσεία (EL)
Marketing plan, New technologies, Terracom, Software for museums (EN)

Greek

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (EL)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών (EL)
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)