δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η συγκεκριμένη Πτυχιακή Εργασία σχετίζεται με τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, το οποίο δημιουργήθηκε στη μηχανή Unity με το οποίο δίνει την δυνατότητα να αναπτυχθούν αποτελεσματικά εφαρμογές.Στο πρώτο μέρος θα γίνει ανάλυση της ιστορικής αναδρομής των παιχνιδιών και τη δημιουργία του πρώτου παιχνιδιού. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η ανάλυση της μηχανής Unity, με επίκεντρο τα χαρακτηριστικά της, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της. Ακόμη, θα δειχθεί η εγκατάσταση του Unityκαι τέλος γίνεται ανάλυση και υλοποίηση του παιχνιδιού μέσω της πλατφόρμας Unityκαι δείχνουμε την ολοκλήρωση της.
(EL)
This Master Thesis is related to the creation of a game, which was created in the Unity engine, which enables the efficient development of applications. The first part will analyze the historical retrospect of the games and the creation of the first game. Next, the analysis of the Unity engine is presented, focusing on its features, disadvantages and advantages. Furthermore, the installation of Unity will be shown and finally the game is analyzed and implemented through the Unity platform and we show its completion.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.