Μελέτη περίπτωσης της MAK FOOD Δαμιανάκης Γ. & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Ioannina   

Αποθετήριο :
Repository of UOI Olympias   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη περίπτωσης της MAK FOOD Δαμιανάκης Γ. & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε. (EL)

Δαμιανάκη, Ανδριάννα (EL)

Δαμιανάκη, Ανδριάννα (EL)
Γιώτης, Γεώργιος (EL)

bachelorThesis

2020-05-20

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΜΑΚ FOOD ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε. Κάθε επιχείρηση αποτελεί για την ελληνική οικονομία έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης και εισροής εσόδων, καθώς ο προσδιορισμός της επιτυχίας είναι η ανάπτυξη των στόχων και η ευθυγράμμιση των αδυναμιών. Συνδέεται επίσης και με την εφαρμογή του νέου μάρκετινγκ, για κάθε οικονομική μονάδα. Βασικό αντικείμενο αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η οργάνωση και η ανάπτυξη της επιχείρησης από τους ιδιοκτήτες της. Ως περίπτωση μελέτης διεξήχθη έρευνα πάνω στην εταιρεία ΜΑΚ FOOD. Mια σύγχρονη οικογενειακή επιχείρηση, η οποία εδρεύει σε ένα αρκετά τουριστικό προορισμό της Ελλάδος, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ο στόχος της εργασίας είναι να αναδείξει τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίες πληθαίνουν προς την καλύτερη και άμεση ικανοποίηση της ποιότητας της ζωής τους. Επίσης πραγματοποιείται μια προσέγγιση στην οργανωτική δομή και στις λειτουργίες της επιχείρησης MAK FOOD, με σκοπό να προταθούν κάποιες τροποποιήσεις προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη εξυπηρέτηση του αγοραστικού κοινού. Η ανάπτυξη και η οργάνωση κάθε επιχείρησης όπως είναι και η MAK FOOD προέρχεται από την επιθυμία του ατόμου να ικανοποιεί τις ανάγκες του και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του μέσα από τη δημιουργία νέων ανερχόμενων προϊόντων με στόχο την πλήρη και ποιοτική κάλυψη των αναγκών τους σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά. Τέλος, στη σημερινή εποχή επικρατεί μια πανδημία (covid-19), η οποία έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων. Ως επακόλουθο είναι οι επιχειρήσεις να χρήζουν αναγκαία εναλλακτικές μεθόδους με στόχο τη βιωσιμότητά τους. (EL)

Μάρκετινγκ (EL)
Marketing (EN)

Οικογενειακή επιχείρηση (EL)
Family company (EN)

Ελληνική γλώσσα

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.