Ηπαρούσα μελέτη έχει στόχο την διερεύνηση των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και μάρκετινγκ, προϊόντων και υπηρεσιών των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Ηε ργασία χωρίζεται σε
δύο μέρη: τη βιβλιογραφική επισκόπηση σύγ-χρονων, διεθνών ερευνών και το ερευνητικό τμήμα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για τις ελληνικές εξαγωγές στο πλαίσιο της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης και το πώς αυτή επηρέασε την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει την έννοια της διεθνοποίησης, τα κίνητρα τω νεπιχειρήσεων να εξάγουν, αλλά και ποιες είναι οι μορφές της διεθνο-ποίησης. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στις στρατηγικές προώθησης των εξαγωγών, τα επιχειρήματα κατά των προγραμμάτων προώθησης εξαγωγών, αλλά και την κυβερνητική συμμετοχή και τα προγράμματα που ενισχύουν την προώθησή τους. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με το τέταρτο κεφάλαιο και την ανάλυση των διε-θνών στρατηγικών μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στους πόρους ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δυνατότητες μάρκετινγκ, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας των εξαγωγών, της διανομή ςκαι της επικοινωνίας. Όσον αφορά την έρευνα, αρχικά ορίστηκαν οι επιμέρους ερευνητικοί στόχοι και τα ερευνητικά ερωτήματα. Κατόπιν, προσδιορίστηκε το δείγμα των 59 επιχειρή-σεων, έγινε η συλλογή δεδομένων, η στατιστική ανάλυση και έπειτα προέκυψαν τα κατάλληλα αποτελέσματα.
(EL)
Μάρκετινγκ
(EL)
Marketing
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Marketing
(EN)
Προώθηση προϊόντων
(EL)
Promotion of products
(EN)
Greek
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων
(EL)