Η συμβολή του e-marketing στις επιχειρήσεις αθλητικών προϊόντων σύμφωνα με τους καταναλωτές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Thessaly   

Αποθετήριο :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η συμβολή του e-marketing στις επιχειρήσεις αθλητικών προϊόντων σύμφωνα με τους καταναλωτές (EL)

Δεμέστιχας, Νικόλαος (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Πούλιος, Θωμάς (EL)
Χαντζοπούλου, Ευαγγελία (EL)
Βελισσαρίου, Ευστάθιος (EL)

masterThesis (EN)

2020-07-06T08:34:37Z
2020



Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΜΒΑ Κατεύθυνση Μάρκετινγκ. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.