Η συμβολή του e-marketing στις επιχειρήσεις αθλητικών προϊόντων σύμφωνα με τους καταναλωτές

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμβολή του e-marketing στις επιχειρήσεις αθλητικών προϊόντων σύμφωνα με τους καταναλωτές (EL)

Δεμέστιχας, Νικόλαος (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Πούλιος, Θωμάς (EL)
Χαντζοπούλου, Ευαγγελία (EL)
Βελισσαρίου, Ευστάθιος (EL)

masterThesis (EN)

2020-07-06T08:34:37Z
2020



Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΜΒΑ Κατεύθυνση Μάρκετινγκ. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)