• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • Τύποι τεκμηρίων
    • Επιστημονικά πεδία
    • Σχολές/Τμήματα/Ινστιτούτα
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Καθαρισμός Βοήθεια


Φίλτρα αποτελεσμάτων  

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Επιστημονικό πεδίο
Σχολή/Τμήμα/Ινστιτούτο
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Υποδομές ΕΚΤ eContent
1  -  24   από   24   τεκμήρια

     
    Τα παιδιά στο πλαίσιο της επιστημονικής και της πολιτικής ενασχόλησης με τον κοινωνικό αποκλεισμό The children in the context of the scientific and the political pursuit of social exclusion
    Δημιουργός: Σταγιά, Πεφκούλα, Stagia, Pefkoula
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση, Κοινωνιολογία
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση τη δεκαετία του ’80: κοινωνική δυναμική, διαδικασίες διαμόρφωσης, θεσμοί και εφαρμογή The Educational Policy for Primary Education in Greece in the 1980s: social dynamics, formation processes, institutions and implementation
    Δημιουργός: Kelesidis, Evangelos, Κελεσίδης, Ευάγγελος
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαμεσολάβηση της κυρίαρχης εθνικής ιστορικής αφήγησης στη μετεμφυλιακή Ελλάδα (1949–1974): η περίπτωση της Καβάλας The role of teachers in the mediation of the dominant national historical narrative in post-civil war Greece (1949-1974): a case study at Kavala
    Δημιουργός: Στυλιανού, Μαρία, Stylianou, Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση, Ιστορία και Αρχαιολογία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η συγκρότηση ανδρικών ταυτοτήτων στο σχολικό και στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο στην Κύπρο The constitution of masculinities at school and the wider social context in Cyprus
    Δημιουργός: Andreou, Andreas, Ανδρέου, Ανδρέας
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της Ιστορίας: μια έρευνα - δράση στο πρωτοβάθμιο σχολείο The integration of multipespectivity in history classroom: an action research in primary school
    Δημιουργός: Μακαρατζής, Γεώργιος, Makaratzhs, Georgios
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2017
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Σχολικά εγχειρίδια και αρχαιολογικές αφηγήσεις: η κατασκευή της εθνικής ταυτότητας στην Ελλάδα (1952–2010) History textbooks and archaeological narratives: the construction of national identity in Greece (1952–2010)
    Δημιουργός: Παπακώστα, Κωνσταντινιά, Papakosta, Konstantina
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση, Ιστορία και Αρχαιολογία
    Χρονολογία : 2016
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση εναλλακτικών προσεγγίσεων: μια διδακτική παρέμβαση με βάση το από πάνω προς τα κάτω μοντέλο διδασκαλίας Literacy in the first school age using alternative approaches: a teaching intervention based on the top-down teaching model
    Δημιουργός: Ξεφτέρη, Ελένη, Xefteri, Eleni
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2017
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. Βυγκότσκι Nature and education in the process of personality development: an analysis of the ideas of J.J. Rousseau, M. Montessori, C. Rogers and L. Vygotsky
    Δημιουργός: Καπλάνη, Θάλεια-Παρασκευή, Kaplani, Thaleia-Paraskevi
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2018
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Διδακτική της ιστορίας: η ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των παιδιών σε συμβατικό και ηλεκτρονικό περιβάλλον
    Δημιουργός: Τσιβάς, Αρμόδιος
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2009
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η εικονογράφηση των σχολικών εγχειριδίων της ιστορίας του δημοτικού σχολείου ως ατραπός διαμόρφωσης εθνοπολιτισμικής και κοινωνικής συνείδησης: η περίπτωση του σχολικού εγχειριδίου της Ε' δημοτικού The illustration of the history textbooks of the Primary school as a path of shaping ethnocultural and social consciousness: the textbook of the Fifth Grade of Greek Primary school
    Δημιουργός: Κομίνια, Ελένη, Kominia, Eleni
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Μεσαιωνική και Βυζαντινή ιστορία, Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Εκπαίδευση παιδιών Ρομά: διδακτικές διαδικασίες, με εστίαση στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών, που ενδυναμώνουν τη συμμετοχή των παιδιών και συμβάλουν στη σχολική τους πρόοδο Roma children's education: teaching Processes, focusing on Science, that empower children's participation and contribute to their progress at school
    Δημιουργός: Χατζηπαύλου, Γεώργιος, Chatzipavlou, Georgios
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2025
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Τα επίμαχα ιστορικά θέματα στα ελληνικά και τουρκικά εγχειρίδια Ιστορίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (1950-1974): συγκριτική μελέτη εθνικών στερεοτύπων στην ιστορική εκπαίδευση Controversial history topics in Greek and Turkish history textbooks of primary education, 1950-1974: a comparative study on national streotypes in History education
    Δημιουργός: Kalle, Styliani, Καλλέ, Στυλιανή
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2019
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Κριτική προσέγγιση των παιδαγωγικών ιδεών του Ivan Illich A critical approach to the pedagogical ideas of Ivan Illich
    Δημιουργός: Λασπίδου, Αλίκη, Laspidou, Aliki
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2023
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η παραγωγή ταινιών από τα παιδιά με τη μέθοδο του project με βάση το θεωρητικό πλαίσιο της Κριτικής Παιδαγωγικής: διερεύνηση των δυνατοτήτων για Κριτικό Γραμματισμό στα Μέσα και κοινωνική παρέμβαση Film production by pupils with the project method based on the theoretical frame of Critical Pedagogy: exploration of the capabilities for Critical Media Literacy and social intervention
    Δημιουργός: Χατζηθεοδωρίδου, Μαρία, Chatzitheodoridou, Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Πολυπολιτισμικότητα και ιστορική εκπαίδευση: το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης Multiculturalism and history education: the example of Thessaloniki
    Δημιουργός: Nikolaidou, Charis, Νικολαΐδου, Χάρις
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Όψεις της αναπηρίας σε δύο εκδοχές κινηματογραφικής αφήγησης: ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ και η δυνατότητα αξιοποίησής τους στη διδακτική πράξη από τη σκοπιά των κοινωνικών προσεγγίσεων της αναπηρίας Aspects of disability in two versions of cinematic narration: fiction films and documentaries and the possibility of their educational development during the teaching procedure, from the perspective of the social model approaches of disability
    Δημιουργός: Βεργιώτη, Ελεονώρα, Vergioti, Eleonora
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2019
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Πολιτικές και διαδικασίες παραγωγής σχολικών εγχειριδίων στην Ελλάδα (1996-2009) Policies and production procedures of school textbooks in Greece (1996-2009)
    Δημιουργός: Κανέλλας, Γεώργιος, Kanellas, Georgios
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2019
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η ερμηνεία και κατασκευή γραφικών παραστάσεων στα πλαίσια της καλλιέργειας του στατιστικού συλλογισμού σε παιδιά Δ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου: μία διδακτική παρέμβαση Graphs’ interpretation and construction for the development of statistical reasoning in year 4 children: an intervention study
    Δημιουργός: Βασιλά, Αικατερίνη, Vasila, Aikaterini
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2021
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Ιχνηγραφώντας τις κειμενικές διαδρομές στη διαπραγμάτευση κοινωνικών ταυτοτήτων: από τη βιογραφία στο σενάριο και οι παιδαγωγικές τους συνεπαγωγές Tracing the textual trajectories in the negotiation of social identities: from biography to script and their pedagogic implications
    Δημιουργός: Ντανόπουλος, Δημήτριος, Ntanopoulos, Dimitrios
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2021
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Εκπαίδευση και νεολαία στην κατεχόμενη Λάρισα (1941-1944) Education and youth in occupied Larissa (1941-1944)
    Δημιουργός: Μήτσιου, Δέσποινα-Μαρία, Mitsiou, Despoina Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Σύγχρονη ιστορία
    Χρονολογία : 2022
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η σχέση της ικανότητας παραγωγής αποτελεσματικών γραπτών κειμένων με τις επιτελικές λειτουργίες και τη διδασκαλία για την ενίσχυση της φάσης του σχεδιασμού σε παιδιά Ε' και Στ' Δημοτικού The relationship between the ability to produce effective written texts and the executive functions and the instruction to enhance the planning phase in 5th and 6th graders
    Δημιουργός: Kretsovali, Anna, Κρετσόβαλη, Άννα
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη, Διδασκαλία και κατάρτιση
    Χρονολογία : 2023
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Η σύνδεση σεξουαλικού προσανατολισμού και φαινομένων ομοφοβικού εκφοβισμού σε μαθητές/τριες μέσα από τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών The connection of sexual orientation and homophobic bullying to students through teachers’ perceptions
    Δημιουργός: Δαραής, Κωνσταντίνος, Darais, Konstantinos
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Ειδική εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2020
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Διδακτική παρέμβαση με σημείο αναφοράς τη ρητή διδασκαλία στρατηγικών νοηματικής προσπέλασης ολοκληρωμένων αφηγηματικών κειμένων: μια μελέτη περίπτωσης, μαθητών και μαθητριών της Β΄τάξης του δημοτικού σχολείου: μια μελέτη περίπτωσης, μαθητών και μαθητριών της Β΄τάξης του δημοτικού σχολείου Teaching intervention concentrated on direct teaching strategies for a notional comprehension of complete narrative texts: a case study of students in the 2nd Grade in a primary school
    Δημιουργός: Δράκογλου, Αναστασία, Drakoglou, Anastasia
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2021
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Εφαρμογή της εξισορροπημένης προσέγγισης στη διδασκαλία της γλώσσας στην Α΄τάξη του δημοτικού σχολείου: μια διδακτική εφαρμογή The implementation of balanced approach in literacy teaching in first grade
    Δημιουργός: Dalakli, Chrisanthi, Δαλακλή, Χρυσάνθη
    Τύπος τεκμηρίου: Διδακτορική διατριβή
    Επιστημονικό πεδίο: Άλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
    Χρονολογία : 2020
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ▶ Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
    Φορέας: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
    Συλλογή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2025 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ