Eκπαιδευτική ταινία «ΕνεργητικΑδρανείς»: Πως το βίωμα γεννά τη μάθηση και την ενσυναίσθηση ( στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ Λυκείου)

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Eκπαιδευτική ταινία «ΕνεργητικΑδρανείς»: Πως το βίωμα γεννά τη μάθηση και την ενσυναίσθηση ( στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ Λυκείου) (EL)

Πυρίδου, Κωνσταντίνα
Σοφός , Αλιβίζος (Λοΐζος)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2022-03-31


Το ξέσπασμα της νόσου του κορονοϊού το Δεκέμβριο του 2019 έχει φέρει πολλές χώρες- και μέσα σ’ αυτές και τη δική μας -αντιμέτωπες με μια νέα, αναμφισβήτητα πρωτόγνωρη πραγματικότητα. Η νόσος Covid-19 ήταν αρχικά ένας κλυδωνισμός στον τομέα της υγείας για να μετατραπεί πολύ γρήγορα σ’ έναν πρωτόγνωρο κοινωνικό κλυδωνισμό. Σε κάθε περίπτωση, η καθημερινή υπερ-έκθεση μπροστά στο αδυσώπητο καθεστώς της παγκόσμιας εξάπλωσης του ιού και, κατ´επέκταση, η εξοικείωση με την ειδησεογραφία που δε θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε ότι ήταν συνυφασμένη με εικόνες θανάτου, αλλά και η αίσθηση της αιχμαλωσίας - λόγω του κατ´ οίκον εγκλεισμού - και της συνεπακόλουθης αναπροσαρμογής της καθημερινότητάς μας, μας υποχρεώνουν να αναστοχαστούμε την τεταμένη ψυχική μας κατάσταση ως διαμορφωτικό πλέον παράγοντα της διαδικασίας κοινωνικού μετασχηματισμού που θα ακολουθήσει, μετά το πέρας της πανδημίας, στη δημόσια σφαίρα του 21ου αιώνα. Η εκπαιδευτική ταινία ΕνεργητικΑδρανείς αποτελεί μια απόπειρα προσέγγισης της συναισθηματικής διάστασης της καθημερινότητάς μας. Εκπαιδευτικά στοχεύει στην πληροφόρηση, στη συναισθηματική εμπλοκή και ενδυνάμωση των εκπαιδευομένων. (EL)
The outbreak of coronavirus in December 2019 has brought many countries - and within them ours - faced with a new, unquestionably unprecedented reality. Covid-19 disease was originally a health shock to quickly turn into an unprecedented social shock. In any case, the daily over-exposure to the relentless regime of the global spread of the virus and, consequently, the familiarity with the news that would not be an exaggeration to claim that it was associated with images of death, but also the feeling of captivity - Due to home confinement - and the consequent adjustment of our daily lives, they force us to reflect on our tense mental state as a formative factor in the process of social transformation that will follow, after the end of the pandemic, in the public sphere of the 21st century. The educational film EnergeticAndrees is an attempt to approach the emotional dimension of our daily lives. Educationally, it aims at informing, emotionally engaging and empowering learners. (EN)


βιωματική μάθηση (EL)
Εκπαιδευτική ταινία (EL)
Ενσυναίσθηση (EL)
Νεοελληνική Γλώσσα (EL)
Πολιτικοποίηση (EL)
experiential learning (EN)
empathy (EN)
educational film (EN)
Modern greek language (EN)
politicization (EN)

Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 3 Αρ. 1 (2022): AFIMEC (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 3 No. 1 (2022): AFIMEC (EN)

Copyright (c) 2022 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.