Students as creators of Augmented Reality (AR). The use of Web-based AR as a means of presenting landmarks and points of interest.: Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Students as creators of Augmented Reality (AR). The use of Web-based AR as a means of presenting landmarks and points of interest.: Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου (EL)
Οι μαθητές ως δημιουργοί Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR).: Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου (EN)

Margaritis, Georgios
Siakas, Spyros

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-06-27


Η εργασία παρουσιάζει έναν απλό τρόπο με τον οποίο μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να δημιουργήσουν μία εμπειρία AR, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή φωτογραφική μηχανή, επεξεργασία εικόνας, και μία πλατφόρμα ανάπτυξης AR. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές θα κληθούν να τραβήξουν μία πανοραμική εικόνα 360ο ενός αξιοθέατου της περιοχής τους, και στη συνέχεια να δημιουργήσουν μία εφαρμογή AR, η οποία θα παρουσιάζει το πανόραμα στο περιβάλλον του χρήστη εμπλουτισμένο και με άλλα πληροφοριακά στοιχεία. Αφού γίνει μία σύντομη παρουσίαση και σύγκριση των αυτόνομων εφαρμογών AR και των εφαρμογών AR στον Ιστό (Web AR), παρουσιάζονται οι πιο βασικές πλατφόρμες ανάπτυξης Web AR και εξετάζεται κατά πόσο είναι κατάλληλες για την ανάπτυξη της εν λόγω εφαρμογής. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαδικασία ανάπτυξης της εφαρμογής με την web-based πλατφόρμα Blippar. (EL)
This paper presents a simple way for high school students to create an AR experience, by using their mobile phone or camera, image editing software, and an online AR development platform. More specifically, the students will be asked to shoot a panoramic 360o photo of a point of interest from their hometown and create an AR application, which will project this panorama onto user’s environment enriched with some informative data. This paper also compares the technologies of stand-alone AR applications and web-based AR applications, introduces four of the most known web AR platforms, and inquires if they are suitable for this purpose. Finally, the development process is presented, using the web-based platform Blippar. (EN)


Augmented Reality Applications (EL)
Augmented Reality (EN)
Web-based Augmented Reality, (EN)
Secondary Education (EN)

Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2023): afimec, main issue (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 4 No. 1 (2023): afimec, main issue (EN)

Copyright (c) 2023 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.