Ειδικά θέματα Φωτογραμμετρίας για animation.: Η αξιοποίηση στις περιπτώσεις ταινίας και gamification εφαρμογής.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ειδικά θέματα Φωτογραμμετρίας για animation.: Η αξιοποίηση στις περιπτώσεις ταινίας και gamification εφαρμογής. (EL)
Ειδικά θέματα Φωτογραμμετρίας για animation : Η αξιοποίηση στις περιπτώσεις ταινίας και gamification εφαρμογής (EN)

ΣΙΑΚΑΣ, Σπύρος
Λαμπροπούλου, Αναστασία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-06-27


Η εργασία αυτή αφορά στην αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας στο χώρο του animation. Τόσο στην περίπτωση των ταινιών όσο και στην περίπτωση των gamification εφαρμογών. Μελετώνται οι εξελίξεις στο χώρο της Φωτογραμμετρίας από θέμα λογισμικών και μέσων λήψης αλλά και οι ανάγκες σε τρισδιάστατα μοντέλα σε μια παραγωγή animation για ταινία ή gamification εφαρμογή. Γίνεται μια κατηγοριοποίηση όσον αφορά στο θέμα της λήψης μέσα σε στούντιο ειδικά διαμορφωμένο, σε Μουσείο ή σε εξωτερικό χώρο. Επίσης επιχειρείται κατηγοριοποίηση και ως προς το μέγεθος των προς αποτύπωση μοντέλων. Διερευνώνται και καταγράφονται σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας της διαδικασίας αλλά και περιπτώσεις δυσκολίας με αποτυχημένο αποτέλεσμα. Σημαντικές εργασίες που αξιοποιούνται για παρατήρηση είναι η διαδραστική έκθεση « Μορφές Ελευθερίας», η 3D animation ταινία «Ανοιχτά φτερά» αλλά και Φωτογραμμετρία που έγινε σε πολλά Λαογραφικά Μουσεία. Τα συμπεράσματα σκοπό έχουν να συντελέσουν στην επιτυχημένη και συστηματική αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας σε παραγωγή τρισδιάστατων μοντέλων για αξιοποίηση στο χώρο του animation σε όλες τις εκδοχές του. (EL)
Η εργασία αυτή αφορά στην αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας στο χώρο του animation. Τόσο στην περίπτωση των ταινιών όσο και στην περίπτωση των gamification εφαρμογών. Μελετώνται οι εξελίξεις στο χώρο της Φωτογραμμετρίας από θέμα λογισμικών και μέσων λήψης αλλά και οι ανάγκες σε τρισδιάστατα μοντέλα σε μια παραγωγή animation για ταινία ή gamification εφαρμογή. Γίνεται μια κατηγοριοποίηση όσον αφορά στο θέμα της λήψης μέσα σε στούντιο ειδικά διαμορφωμένο, σε Μουσείο ή σε εξωτερικό χώρο. Επίσης επιχειρείται κατηγοριοποίηση και ως προς το μέγεθος των προς αποτύπωση μοντέλων. Διερευνώνται και καταγράφονται σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας της διαδικασίας αλλά και περιπτώσεις δυσκολίας με αποτυχημένο αποτέλεσμα. Σημαντικές εργασίες που αξιοποιούνται για παρατήρηση είναι η διαδραστική έκθεση « Μορφές Ελευθερίας», η 3D animation ταινία «Ανοιχτά φτερά» αλλά και Φωτογραμμετρία που έγινε σε πολλά Λαογραφικά Μουσεία. Τα συμπεράσματα σκοπό έχουν να συντελέσουν στην επιτυχημένη και συστηματική αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας σε παραγωγή τρισδιάστατων μοντέλων για αξιοποίηση στο χώρο του animation σε όλες τις εκδοχές του. (EN)


Φωτογραμμετρία, 3D animation, παιχνιδοποίηση, κατηγοριοποίηση (EL)
κατηγοριοποίηση (EN)
3d animation (EN)
Φωτογραμμετρία (EN)
παιχνιδοποίηση (EN)

Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2023): afimec, main issue (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 4 No. 1 (2023): afimec, main issue (EN)

Copyright (c) 2023 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.