Οι Νύφες του Παντελή Βούλγαρη: Το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο και οι αντρικές υποκειμενικότητες

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι Νύφες του Παντελή Βούλγαρη: Το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο και οι αντρικές υποκειμενικότητες (EL)
Οι Νύφες του Παντελή Βούλγαρη: Το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο και οι αντρικές υποκειμενικότητες (EN)

Δαμάλα, Παρασκευή

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-12-21


Η κινηματογραφική ταινία Οι νύφες (2004) του Παντελή Βούλγαρη εξετάζει το φαινόμενο της μαζικής μετανάστευσης, εστιάζοντας σε γυναίκες από την Ελλάδα, τη Ρωσία, τη Ρουμανία και την Τουρκία που μεταναστεύουν στις Ηνωμένες Πολιτείες για να παντρευτούν άνδρες που έχουν επιλέξει μέσω φωτογραφιών. Ο στόχος τους είναι η κοινωνική και οικονομική αποκατάσταση και η υποστήριξη των οικογενειών τους. Η μελέτη αναλύει το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο της ταινίας, επικεντρωμένη στην απεικόνιση των ανδρικών μορφών. Η μελέτη περιλαμβάνει μια επισκόπηση της ταινίας, με παρουσίαση των κύριων συντελεστών, της πλοκής και των πρωταγωνιστικών χαρακτήρων. Εξετάζεται το ιστορικό υπόβαθρο της κινηματογραφικής αφήγησης και το φαινόμενο της μετανάστευσης, ενώ οι ανδρικές υποκειμενικότητες αναλύονται είτε μέσω της φυσικής τους παρουσίας είτε ως ηθικοί καθοδηγητές των νυφών. Η ποιοτική μέθοδος ανάλυσης της κινηματογραφικής αφήγησης χρησιμοποιείται για την κατανόηση της γυναικείας μετανάστευσης και του ρόλου των ανδρών στην ταινία. (EL)
The film Brides (2004) by Pantelis Voulgaris explores the phenomenon of mass migration, focusing on women from Greece, Russia, Romania, and Turkey who migrate to the United States to marry men they have selected through photographs. Their goal is social and economic advancement and to support their families. This study examines the historical and social context of the film, with a particular emphasis on the depiction of male figures. The study includes an overview of the film, presenting the main contributors, the plot, and the principal characters. It explores the historical background of the cinematic narrative and the phenomenon of migration, while analyzing male subjectivities either through their physical presence or as moral guides for the brides. The qualitative method of film narrative analysis is used to understand female migration and the role of men in the film. (EN)


Ανδρικές υποκειμενικότητες (EL)
Γυναικεία μετανάστευση (EL)
Μετανάστευση (EL)
Αναπαράσταση φύλου (EL)
Ιστορικό πλαίσιο (EL)
Ανδρικές υποκειμενικότητες (EN)
Γυναικεία μετανάστευση (EN)
Μετανάστευση (EN)
Αναπαράσταση φύλου (EN)
Ιστορικό πλαίσιο (EN)

Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 5 Αρ. 2 (2024): Επετειακό τεύχος. Κριτικές προσεγγίσεις οπτικοακουστικών έργων (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 5 No. 2 (2024): Anniversary issue Critical approaches of audiovisual projects. (EN)

Copyright (c) 2024 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.