Εκπαιδευτικοί σε διαδικασία αλλαγής: εφαρμογή της μεθόδου "ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής" στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας και σχέσεων των φύλων

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εκπαιδευτικοί σε διαδικασία αλλαγής: εφαρμογή της μεθόδου "ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής" στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας και σχέσεων των φύλων

Φρόση, Λαμπρινή Ν.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

2005
2009-06-21T21:00:00Z



Εκπαιδευτικοί, Επαγγελματική επιμόρφωση
Ισότητα φύλων
Sex discrimination in education
Gender equality
Teachers, In-service training
"λόγοι" εκπαιδευτικών
Φυλετική διάκριση στην εκπαίδευση
Teachers' "discourses"

Greek
English

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας


http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)