Εκπαιδευτικοί σε διαδικασία αλλαγής: εφαρμογή της μεθόδου "ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής" στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας και σχέσεων των φύλων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκπαιδευτικοί σε διαδικασία αλλαγής: εφαρμογή της μεθόδου "ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής" στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας και σχέσεων των φύλων

Φρόση, Λαμπρινή Ν.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

2005
2009-06-21T21:00:00Z



Εκπαιδευτικοί, Επαγγελματική επιμόρφωση
Ισότητα φύλων
Sex discrimination in education
Gender equality
Teachers, In-service training
"λόγοι" εκπαιδευτικών
Φυλετική διάκριση στην εκπαίδευση
Teachers' "discourses"

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας


http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.