Alphabetisierung im Unterricht Deutsch als 2. Fremdsprache nach Englisch: Analyse einer aufgezeichneten Unterrichtsstunde

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Alphabetisierung im Unterricht Deutsch als 2. Fremdsprache nach Englisch: Analyse einer aufgezeichneten Unterrichtsstunde

Karagiannidou, Evangelia

Conference / Συνέδριο
info:eu-repo/semantics/conferenceObject

2015-07-01T15:45:59Z
2013


Language
Philology and Linguistic Studies

Διδακτική της πολυγλωσσίας
Mehrsprachigkeitsdidaktik
Ανάλυση μαθήματος
Εγγραμματισμός
Tertriärsprachenunterricht
Διδασκαλία και εκμάθηση της Γερμανικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας
DaF-Unterricht
Alphabetisierung
Διδασκαλία και εκμάθηση της 3ης γλώσσας
Unterrichtsanalyse

Γερμανική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας


urn:ISBN:9783631643020
Sprachenvielfalt und Sprachenlernen: Neue Wege zur Literalität / Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy, [2013] p.297-308
info:doi/Karagiannidou, Evangelia, Papadopoulou, Charis-Olga, Skourtou, Eleni (eds)
urn:ISBN:3631643020

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.