Ποιότητα εξυπηρέτησης στα ελληνικά φαρμακεία και η επίδρασή της στις στάσεις των πελατών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ποιότητα εξυπηρέτησης στα ελληνικά φαρμακεία και η επίδρασή της στις στάσεις των πελατών

Γκίκα, Κωνσταντίνα Γεωργίου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

2017
2017-04-07T09:24:36Z



ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
community pharmacies
αντιλήψεις ποιότητας υπηρεσιών
στάσεις πελατών
satisfaction-loyalty-trust-differentiation
customer attitudes
competitive advantage
service quality perceptions
ιδιωτικά φαρμακεία
ικανοποίηση-εμπιστοσύνη-πίστη-διαφοροποίηση

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών


This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.