Διδακτικές μεθοδολογίες σε σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Διδακτικές μεθοδολογίες σε σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα

Πέτρος Παναγιωτόπουλος
Μητροπούλου, Βασιλική

info:eu-repo/semantics/lecture
Lecture / Μάθημα

θεωρίες μάθησης.
education
νέες τεχνολογίες
learning theories.
learning
πληροφορία
Teaching models
Humanities and Arts, Pedagogy
technologies
διδακτικά μοντέλα
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες, Παιδαγωγική
μάθηση
Διδακτικά πρότυπα
εκπαίδευση
γνώση
information
knowledge


Ελληνική γλώσσα

2015-11-14T12:32:46Z
2014


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θεολογική Σχολή, Τμήμα Θεολογίας
Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, Greece

CC - Παρόμοια Διανομή
CC - Attribution-ShareAlike
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.