Οι δημόσιες σχέσεις ως αναδυόμενο επάγγελμα εξακολουθούν να αγωνίζονται για να καθορίσουν την ταυτότητά τους και τη συμβολή τους. Η πρόκληση είναι να λειτουργήσουν άυλες διαδικασίες δημοσίων σχέσεων και να ποσοτικοποιηθούν τα αποτελέσματα της οικοδόμησης σχέσεων. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα, που έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζεται από τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού, είναι η φήμη του. Τα δελτία τύπου,οι σχέσεις με το δημοσιογραφικό κόσμο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι κύριο εργαλείο για την άσκηση των λειτουργειών των δημοσίων σχέσεων. Η παρούσα εργασία, μέσα από την ποιοτική ερευνητική μέθοδο, θα προσπαθήσει να δει τον τρόπο με τον οποίο τα δελτία τύπου των ελληνικών επιχειρήσεων γίνονται χρήσιμα εργαλεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Δημοσιογραφία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Δημοσιογραφία
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)