Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές

Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-05

2019-05


Οι δημόσιες σχέσεις ως αναδυόμενο επάγγελμα εξακολουθούν να αγωνίζονται για να καθορίσουν την ταυτότητά τους και τη συμβολή τους. Η πρόκληση είναι να λειτουργήσουν άυλες διαδικασίες δημοσίων σχέσεων και να ποσοτικοποιηθούν τα αποτελέσματα της οικοδόμησης σχέσεων. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα, που έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζεται από τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού, είναι η φήμη του. Τα δελτία τύπου,οι σχέσεις με το δημοσιογραφικό κόσμο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι κύριο εργαλείο για την άσκηση των λειτουργειών των δημοσίων σχέσεων. Η παρούσα εργασία, μέσα από την ποιοτική ερευνητική μέθοδο, θα προσπαθήσει να δει τον τρόπο με τον οποίο τα δελτία τύπου των ελληνικών επιχειρήσεων γίνονται χρήσιμα εργαλεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Δημοσιογραφία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Δημόσιες σχέσεις
Δημοσιογραφία
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)