Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές

Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-05

2019-05


Οι δημόσιες σχέσεις ως αναδυόμενο επάγγελμα εξακολουθούν να αγωνίζονται για να καθορίσουν την ταυτότητά τους και τη συμβολή τους. Η πρόκληση είναι να λειτουργήσουν άυλες διαδικασίες δημοσίων σχέσεων και να ποσοτικοποιηθούν τα αποτελέσματα της οικοδόμησης σχέσεων. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα, που έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζεται από τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού, είναι η φήμη του. Τα δελτία τύπου,οι σχέσεις με το δημοσιογραφικό κόσμο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι κύριο εργαλείο για την άσκηση των λειτουργειών των δημοσίων σχέσεων. Η παρούσα εργασία, μέσα από την ποιοτική ερευνητική μέθοδο, θα προσπαθήσει να δει τον τρόπο με τον οποίο τα δελτία τύπου των ελληνικών επιχειρήσεων γίνονται χρήσιμα εργαλεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Δημοσιογραφία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Δημόσιες σχέσεις
Δημοσιογραφία
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.