δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές
Οι δημόσιες σχέσεις ως αναδυόμενο επάγγελμα εξακολουθούν να αγωνίζονται για να καθορίσουν την ταυτότητά τους και τη συμβολή τους. Η πρόκληση είναι να λειτουργήσουν άυλες διαδικασίες δημοσίων σχέσεων και να ποσοτικοποιηθούν τα αποτελέσματα της οικοδόμησης σχέσεων. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα, που έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζεται από τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού, είναι η φήμη του. Τα δελτία τύπου,οι σχέσεις με το δημοσιογραφικό κόσμο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι κύριο εργαλείο για την άσκηση των λειτουργειών των δημοσίων σχέσεων. Η παρούσα εργασία, μέσα από την ποιοτική ερευνητική μέθοδο, θα προσπαθήσει να δει τον τρόπο με τον οποίο τα δελτία τύπου των ελληνικών επιχειρήσεων γίνονται χρήσιμα εργαλεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές
Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.