Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java
του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Σε πολλούς εργασιακούς τομείς έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για την καλύτερη, αποδοτικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση μίας επιχείρησης. Γενικά, είναι πιο εύκολο να διαχειριστείς ένα πελατολόγιο, την αποθήκη ή τις υπηρεσίες που προσφέρει μια επιχείρηση από την οθόνη ενός υπολογιστή. Ειδικότερα σε μια επιχείρηση παροχής συστημάτων ασφαλείας είναι σημαντικό να γίνεται σωστή διαχείριση του κάθε πελάτη και της εγκατάστασης που του παρέχεται λεπτομερώς. Όπως σε κάθε εταιρία που θέλει να συμβαδίζει με τα δεδομένα της τεχνολογίας ώστε να διευκολύνει την λειτουργία της έτσι και στη περίπτωσή μας αυτό θα γίνει μέσω ενός προγράμματος διαχείρισης πελατολογίου ή αλλιώς ενός CRM (Customer Relationship Managment).
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.