Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java
του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Σε πολλούς εργασιακούς τομείς έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για την καλύτερη, αποδοτικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση μίας επιχείρησης. Γενικά, είναι πιο εύκολο να διαχειριστείς ένα πελατολόγιο, την αποθήκη ή τις υπηρεσίες που προσφέρει μια επιχείρηση από την οθόνη ενός υπολογιστή. Ειδικότερα σε μια επιχείρηση παροχής συστημάτων ασφαλείας είναι σημαντικό να γίνεται σωστή διαχείριση του κάθε πελάτη και της εγκατάστασης που του παρέχεται λεπτομερώς. Όπως σε κάθε εταιρία που θέλει να συμβαδίζει με τα δεδομένα της τεχνολογίας ώστε να διευκολύνει την λειτουργία της έτσι και στη περίπτωσή μας αυτό θα γίνει μέσω ενός προγράμματος διαχείρισης πελατολογίου ή αλλιώς ενός CRM (Customer Relationship Managment).