Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Ροστάν, Παναγιώτης
Χουρμουζιάδης, Ευγένιος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020-06

2020-06


Σε πολλούς εργασιακούς τομείς έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για την καλύτερη, αποδοτικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση μίας επιχείρησης. Γενικά, είναι πιο εύκολο να διαχειριστείς ένα πελατολόγιο, την αποθήκη ή τις υπηρεσίες που προσφέρει μια επιχείρηση από την οθόνη ενός υπολογιστή. Ειδικότερα σε μια επιχείρηση παροχής συστημάτων ασφαλείας είναι σημαντικό να γίνεται σωστή διαχείριση του κάθε πελάτη και της εγκατάστασης που του παρέχεται λεπτομερώς. Όπως σε κάθε εταιρία που θέλει να συμβαδίζει με τα δεδομένα της τεχνολογίας ώστε να διευκολύνει την λειτουργία της έτσι και στη περίπτωσή μας αυτό θα γίνει μέσω ενός προγράμματος διαχείρισης πελατολογίου ή αλλιώς ενός CRM (Customer Relationship Managment).

Π > Πελατειακές σχέσεις
Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη

Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Πελατειακές σχέσεις

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)