• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • Τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Καθαρισμός Βοήθεια


Φίλτρα αποτελεσμάτων  

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα
1  -  29   από   29   τεκμήρια

     
    Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
    Δημιουργός: Ροστάν, Παναγιώτης, Χουρμουζιάδης, Ευγένιος
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2020
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Ο βαθμός υιοθέτησης συστημάτων διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
    Δημιουργός: Ζώτου, Αλεξάνδρα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2013
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή
    Δημιουργός: Δελιγκά, Μαρία-Χρυσοβαλάντω
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2007
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Πελατοκεντρικός χαρακτήρας των τραπεζικών υπηρεσιών: συγκριτική μελέτη περίπτωσης Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας, Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος
    Δημιουργός: Θεολόγου, Στυλιανή
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων και η εφαρμογή του από Ελληνικές επιχειρήσεις
    Δημιουργός: Ανδρεάδης, Βασίλειος
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2007
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Παράπονα πελατών και επιλογή μέσου: εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
    Δημιουργός: Μπελιαβτσίδου, Ναταλία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Τρόποι αξιολόγησης και αποτίμησης της απόδοσης e-business συστήματος / Δείκτες αποδοτικότητας
    Δημιουργός: Παπαστάμος, Βασίλειος
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2008
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Εξόρυξη πληροφοριών από μεγάλες βάσεις δεδομένων για τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων
    Δημιουργός: Πολύχρονου, Καλλιόπη
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2010
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Διαχείριση παραπόνων μέσω σύγχρονων τεχνολογιών
    Δημιουργός: Πρωτόγερου, Ελένη, Αργυρά, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2011
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Διαχείριση σχέσεων πελατών με πληροφοριακά συστήματα (e-CRM)
    Δημιουργός: Μποσνάκη, Καλλιόπη
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2009
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Διαχείριση πελατειακών σχέσεων = Customer relationship management
    Δημιουργός: Κωσταρά, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2009
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα
    Δημιουργός: Τσιγαρίδας, Νικόλαος
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις
    Δημιουργός: Κάντα, Ναταλία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2018
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools
    Δημιουργός: Καφαντάρη, Ευανθία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2018
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πελατών για τις ανάγκες εταιρείας υπηρεσιών πληροφορικής και δικτύων
    Δημιουργός: Παντούλη, Κωνσταντίνα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Το πελατειακό σύστημα ως στοιχείο της πολιτικής κουλτούρας των Ελλήνων
    Δημιουργός: Νούσιου, Ευτυχία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2009
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Δημιουργία και σχεδιασμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με Java
    Δημιουργός: Πετρώβ, Ιωάννης
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2017
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής που θα διαχειρίζεται τεχνικές υπηρεσίες και τον ποιοτικό έλεγχο των υπηρεσιών που προσφέρονται (για μικροσυσκευές και εγκαταστάσεις τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού) από μια εταιρία στους πελάτες της
    Δημιουργός: Νικολαΐδης, Χαράλαμπρος
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics
    Δημιουργός: Μπάτα, Δήμητρα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες
    Δημιουργός: Ντίνας, Μιλτιάδης Ι.
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2016
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Αξιολόγηση συστημάτων ικανοποίησης πελατών και η συμβολή τους στη ανάπτυξη ενός βαρομέτρου ικανοποίησης πελατών: μεθοδολογίες SERVQUAL, EPSI, ASCI: πιλοτική εφαρμογή στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας = Εvaluation of customer satisfaction systems and their contribution in development of a customer satisfaction barometer based on servqua Epsi, Asci, methodologies and pilot implementation in the western Greece region
    Δημιουργός: Δρακίδης, Αλέξανδρος-Δημήτριος
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2009
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον (Customer experience in an online environment)
    Δημιουργός: Μπαχρά, Κυριακή, Μπαρδάκη, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2021
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις
    Δημιουργός: Λιάκου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2021
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
    Δημιουργός: Ακριβούλη, Άννα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2021
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης σχέσεων πελατών (E-CRM) : έννοια-περιεχόμενο-ρόλος-εφαρμογές στο χώρο του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν
    Δημιουργός: Σβέτλα, Τζβετκόβα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2008
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των καταστημάτων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη των καταστημάτων της πόλης της Καστοριάς
    Δημιουργός: Πολυχρονιάδου, Θεοδώρα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Μέτρηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση μιας ξενοδοχειαχής μονάδας στην Ιεράπετρα=Measurement of service quality. The case of a hotel in Hierapetra
    Δημιουργός: Χωλοπούλου, Ισιδώρα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Αξιολόγιση της ποιότητας υπηρεσίας: Η περίπτωση της ξενοδοχειακής μονάδας Μακεδονία Παλλάς
    Δημιουργός: Μουστακαλή, Αικατερίνη Άλκηστις
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Σχεδιασμός και δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με την γλώσσα Java
    Δημιουργός: Τσάκλας, Γεώργιος Μάριος, Αντεϊσβίλι, Νικολέτα
    Τύπος τεκμηρίου: Πτυχιακή εργασία
    Χρονολογία : 2018
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
    Συλλογή: @νάκτησις
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2024 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ