δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ανάπτυξη διαπολιτισμικής επίγνωσης και γνωστικών δεξιοτήτων με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών, σε μαθητές Δημοτικού
Μάρκου, Χρυσάνθη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται την ανάπτυξη μεθοδολογίας για την χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση με σκοπό την πολύπλευρη ανάπτυξη δεξιοτήτων και πιο συγκεκριμένα την καλλιέργεια της διαπολιτισμικής επίγνωσης- ικανότητας των μαθητών Δημοτικού με την ταυτόχρονη ανάπτυξη και άλλων γνωστικών και ψηφιακών δεξιοτήτων. Στο πρώτο μέρος του παρόντος έργου παρουσιάζεται μια εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τις εκπαιδευτικές πολιτικές, τις διδακτικές μεθόδους που ακολουθούνται, εφαρμογές για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, προκειμένου οι μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες, γνώστες ως δεξιότητες του 21ου αιώνα,γνώσεις και να καλλιεργήσουν στάσεις απαραίτητες για την μετέπειτα ζωή τους. Στο δεύτερο μέρος του παρόντος εγχειρήματος παρουσιάζεται ένα προτεινόμενο διαθεματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα 10 παρεμβάσεων, εναρμονισμένο με τους σκοπούς και στόχους των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας, της Γεωγραφίας, της Νεοελληνικής Γλώσσας, των ΤΠΕ, της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, αλλά και ενδεικτικές δραστηριότητες οι οποίες έχουν σχεδιαστεί και περιλαμβάνουν την αξιοποίηση διάφορων διαδραστικών εφαρμογών προκειμένου να υπάρχει σύνδεση με θεμελιώδεις διαθεματικές έννοιες όπως την έννοια του πολιτισμού. Τέλος, παρουσιάζονται τρόποι αξιολόγησης του προτεινόμενου διαθεματικού εκπαιδευτικού προγράμματος, αναλύονται οι περιορισμοί της παρούσας εργασίας, προτείνονται τρόποι υλοποίησης και εξάγονται συμπεράσματα λαμβάνοντας υπόψη συμπεράσματα παρόμοιων ερευνών.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.