Τραπεζικό μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Τραπεζικό μάρκετινγκ

Αναστασοπούλου, Κωνσταντίνα

Γίνεται αναφορά στην ιστορία της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας από την ίδρυσή της έως σήμερα και καταγράφονται οι διαδικασίες των τραπεζών για την ανάπτυξη των υπηρεσιών τους και συγκεκριμένα του μάρκετινγκ. Στο τέλος αναλύονται τα αποτελέσματα μετά την εξέταση του ερωτηματολογίου σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Ανταγωνισμός
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.