Στοιχεία μετάδοσης κίνησης στα οχήματα - συστήματα τετρακίνησης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Στοιχεία μετάδοσης κίνησης στα οχήματα - συστήματα τετρακίνησης

Δεντσίκας, Αλέξανδρος

Από την αρχή της κατασκευής του αυτοκινήτου έγινε φανερό, ότι ανάμεσα στον κινητήρα και τους τροχούς έπρεπε να παρεμβληθεί ένα σύστημα οδοντωτών τροχών. Βασικός προορισμός των τροχών αυτών είναι η προσαρμογή της ροπής στρέψεως στις ανάγκες κινήσεως του αυτοκινήτου, με αντίστοιχη βέβαια αυξομείωση του αριθμού των στροφών του κινητήρα. Όπως έχουμε πει, ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως όχι μόνο δεν μπορεί να ξεκινήσει «υπό φορτίο», αλλά ούτε και να αναλάβει φορτίο, αν δεν θερμανθεί αρκετά και δεν αποκτήσει αρκετά μεγάλο αριθμό στροφών. Ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή στρέψεως του και αντίστοιχα την οικονομικότερη λειτουργία του, στα 2/3 ως 3/4 του μέγιστου αριθμού των στροφών του (2000 + 4000 r.p.m. για τους βενζινοκινητήρες, 1500 ÷ 3000 r.p.m. για τους πετρελαιοκινητήρες).

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες
Αυτοκίνητα - Μόλυνση
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.