Υπερπλήρωση / υπερτροφοδότηση Μ. Ε. Κ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Υπερπλήρωση / υπερτροφοδότηση Μ. Ε. Κ

Κουντουράς, Γεώργιος

Οι κατασκευαστές κινητήρων αυτοκινήτων γενικά, είτε πετρελαιοκινητήρες είναι αυτοί, είτε βενζινοκινητήρες, βρίσκονται από χρόνια τώρα σε μια δύσκολη καμπή της ιστορίας τους. Πρέπει να κατασκευάσουν κινητήρες που να ικανοποιούν πολλές αλληλοσυγκρουόμενες απαιτήσεις. Οι κινητήρες τους πρέπει να είναι μικροί στον όγκο, ελαφροί στο βάρος, οικονομικοί στη λειτουργία, να μη μολύνουν την ατμόσφαιρα με τα καυσαέρια τους και σχετικά φτηνοί στην κατασκευή. Από την άλλη μεριά, πρέπει να δίνουν όσο το δυνατό περισσότερη ισχύ και ροπή στρέψης μ’ ένα μέτριο αριθμό στροφών για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών τους οι οποίοι ζητούν όλο και μεγαλύτερες αποδόσεις από τα αυτοκίνητα που αγοράζουν. Για πολλά χρόνια οι περιορισμοί αυτοί δεν υπήρχαν και η λύση ήταν απλή: αύξηση του κυλινδρισμού και αύξηση του βαθμού συμπίεσης. Έτσι, δημιουργήθηκαν τα αμερικάνικα μεγαθήρια της δεκαετίας του ‘50 και του ‘60 με τις εκατοντάδες ίππους της ισχύος τους, το απεριόριστο βάρος τους και την απεριόριστη κατάχρηση καυσίμου με αντίστοιχα, απεριόριστη επίσης, μόλυνση της ατμόσφαιρας .

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες
Καύσιμα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.