Μετατροπή κινητήρα (κατασκευή)

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Μετατροπή κινητήρα (κατασκευή)

Καλαμπόκης, Άρης

Ο κυλινδρισμός ενός κινητήρα είναι από τα βασικά κατασκευαστικά στοιχεία που επιδρούν στην αποδιδόμενη ισχύ από τον κινητήρα. Έτσι η αύξηση του κυλινδρισμού είναι η πιο συνηθισμένη μέθοδος αύξησης της ισχύος που χρησιμοποιείται από κατασκευαστές και εμπειροτέχνες. Αν λάβουμε υπ‘όψιν μας την σχέση Ι=Κ.Πμ.ν.η θεωρούμε ότι η αύξηση ισχύος είναι ανάλογη της αύξησης του κυλινδρισμού άρα αν αυξήσουμε τον κυλινδρισμό κατά 20% τότε θα αυξηθεί και η ισχύς κατά 20%.(όμως αυτό είναι λά¬θος γιατί η ογκομετρική απόδοση μικραίνει όσο μεγαλώνει ο κυλινδρισμός.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.