Αγορά μέσω ίντερνετ ατόμων ηλικίας 50+

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Αγορά μέσω ίντερνετ ατόμων ηλικίας 50+

Ρούσκος, Αλέξανδρος-Δημήτριος

Στις μέρες μας, όλες σχεδόν οι εταιρείες- καταστήματα έχουν δημιουργήσει ηλεκτρονικές σελίδες στο Internet, οπού μέσα από αυτές ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αντλήσει πληροφορίες για τα προϊόντα που παρέχει το κάθε κατάστημα, να βρει οποιαδήποτε πληροφορία για όλα τα προϊόντα (χαρακτηριστικά, τιμές κτλ). Όλες αυτές οι νέες εξελίξεις και οι νέες τάσεις που εντοπίζονται καθημερινά έχουν οδηγήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα στο να αλλάξουν την φιλοσοφία της διοίκησης τους. Στρέφονται όλο και περισσότερο στις on-line υπηρεσίες και αναζητούν νέες μεθόδους για ταχύτερη, ευκολότερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση των πελατών τους μέσω του Internet. Οι καταναλωτές όμως δείχνουν να έχουν κάποιες ενστάσεις η κα φοβίες απέναντι στο διαδίκτυο. Γι’αυτό και αναζητούν κάποιες διευκρινήσεις όσον αφορά τις αγορές αυτές. Οι σημαντικότεροι παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν τους καταναλωτές μέσω διαδικτύου είναι: Πληροφορίες για το προϊόν. Ευκολία της χρήσης. Κύρος-εμπιστοσύνη της επιχείρησης. Αξία του προϊόντος

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.