Μελέτη εγκατάστασης call center

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Μελέτη εγκατάστασης call center

Κολυβάς, Νικόλαος

Τα τελευταία χρονιά στην χωρά μας έχουν αναπτυχθεί πάρα πολύ οι τηλεφωνικές εταιρίες δηλαδή εταιρίες που υποστηρίζουν τις κλήσεις από κάποιες άλλες εταιρίες όπως για παράδειγμα μια εταιρία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες στην Vodafone είτε κάνοντας πωλήσεις είτε λειτουργώντας σαν αυτούσιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ή όπως για παράδειγμα το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της apple για το iPhone που μάλιστα εδρεύει στην Ελλάδα για όλο τον κόσμο. Ένα τηλεφωνικό κέντρο για να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει και εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Στην παρακάτω μελέτη θα παρουσιάσουμε την διαδικασία με την οποία «στήνεται» ένα τηλεφωνικό κέντρο.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Τηλεφωνική επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.