Μελέτη εγκατάστασης call center

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Μελέτη εγκατάστασης call center

Κολυβάς, Νικόλαος

Τα τελευταία χρονιά στην χωρά μας έχουν αναπτυχθεί πάρα πολύ οι τηλεφωνικές εταιρίες δηλαδή εταιρίες που υποστηρίζουν τις κλήσεις από κάποιες άλλες εταιρίες όπως για παράδειγμα μια εταιρία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες στην Vodafone είτε κάνοντας πωλήσεις είτε λειτουργώντας σαν αυτούσιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ή όπως για παράδειγμα το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της apple για το iPhone που μάλιστα εδρεύει στην Ελλάδα για όλο τον κόσμο. Ένα τηλεφωνικό κέντρο για να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει και εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Στην παρακάτω μελέτη θα παρουσιάσουμε την διαδικασία με την οποία «στήνεται» ένα τηλεφωνικό κέντρο.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Τηλεφωνική επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)