Μελέτη εγκατάστασης call center

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μελέτη εγκατάστασης call center

Κολυβάς, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Τα τελευταία χρονιά στην χωρά μας έχουν αναπτυχθεί πάρα πολύ οι τηλεφωνικές εταιρίες δηλαδή εταιρίες που υποστηρίζουν τις κλήσεις από κάποιες άλλες εταιρίες όπως για παράδειγμα μια εταιρία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες στην Vodafone είτε κάνοντας πωλήσεις είτε λειτουργώντας σαν αυτούσιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ή όπως για παράδειγμα το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της apple για το iPhone που μάλιστα εδρεύει στην Ελλάδα για όλο τον κόσμο. Ένα τηλεφωνικό κέντρο για να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει και εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Στην παρακάτω μελέτη θα παρουσιάσουμε την διαδικασία με την οποία «στήνεται» ένα τηλεφωνικό κέντρο.

Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Τ > Τηλεφωνική επικοινωνία

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Τηλεφωνική επικοινωνία

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)