Μελέτη εγκατάστασης call center

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη εγκατάστασης call center

Κολυβάς, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Τα τελευταία χρονιά στην χωρά μας έχουν αναπτυχθεί πάρα πολύ οι τηλεφωνικές εταιρίες δηλαδή εταιρίες που υποστηρίζουν τις κλήσεις από κάποιες άλλες εταιρίες όπως για παράδειγμα μια εταιρία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες στην Vodafone είτε κάνοντας πωλήσεις είτε λειτουργώντας σαν αυτούσιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ή όπως για παράδειγμα το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της apple για το iPhone που μάλιστα εδρεύει στην Ελλάδα για όλο τον κόσμο. Ένα τηλεφωνικό κέντρο για να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει και εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Στην παρακάτω μελέτη θα παρουσιάσουμε την διαδικασία με την οποία «στήνεται» ένα τηλεφωνικό κέντρο.

Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Τ > Τηλεφωνική επικοινωνία

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Τηλεφωνική επικοινωνία

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.