Η επικοινωνία παίζει πρωταρχικό ρόλο για το προσωπικό μιας επιχείρησης αφού μέσω αυτής μαθαίνεται η έννοια της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της φιλίας. Η εργασία αυτή λοιπόν περιγράφει με τρόπο απλό την επικοινωνία των ανθρώπων εντός του εργασιακού χώρου, καθώς και τις δυσκολίες που ενδεχομένως μπορεί να συναντήσουν κατά την εκτέλεση της εργασίας τους. Εκτός όμως από την παρουσίαση της επικοινωνίας μέσου του λεκτικού λόγου, αναφέρεται και στον μη λεκτικό λόγο που αποτελεί παρακλάδι της ψυχολογίας και μελετάται από ειδικούς επιστήμονες του χώρου τα τελευταία κυρίως χρόνια. Επίσης γίνεται αναφορά στα μέσα με τα οποία οι διοικητικά ανώτεροι σε θέσεις εξουσίας ελέγχουν το υπόλοιπο προσωπικό της επιχείρησης καθώς και η αντίδραση των εργαζομένων που προκαλεί ένα τέτοιο στενό και υπερβολικό σύστημα ελέγχου της προσωπικής τους εργασίας, που θίγει και προσβάλει την ελευθερία, την προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια τους. Δείχνει ακόμη τους τρόπους που το διοικητικό στέλεχος μπορεί να αφυπνίσει τους εργαζόμενους σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, ούτως ώστε να φτάσουν στα επιθυμητά επίπεδα απόδοσης των στόχων που μια επιχείρηση έχει θέσει και τέλος αναλύεται η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης των εργαζομένων αλλά και η προσπάθεια διαχείρισης του εργασιακού τους χρόνου.
Ε > Εργατικό δυναμικό
Δ > Διοικητική μέριμνα
Ε > Επικοινωνία
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Εργατικό δυναμικό
Διοικητική μέριμνα
Επικοινωνία
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)