Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και ο ρόλος τους στη διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και ο ρόλος τους στη διαφήμιση

Μολασιώτης, Σταύρος
Δαούτης, Βασίλειος

Αντικείμενο της ανάλυσης και εξέτασης θα είναι οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές με σκοπό την ενημέρωση και ταυτόχρονα προφύλαξη του καταναλωτικού κοινού από τις καταχρηστικές διαφημίσεις. Επίσης θα αναλυθούν οι έννοιες παραπλανητική και συγκριτική διαφήμιση και ο τρόπο με τον οποίο έχουν επηρεάσει την οικονομική συμπεριφορά των καταναλωτών και των επαγγελματιών. Παρακάτω θα επεξηγηθεί η έννοια του καταναλωτή, πώς εξελίσσεται μέσα στο χρόνο, όπως επίσης και στην ανάγκη της υπεράσπισης του από το νομοθετικό πλαίσιο προκειμένου να διατηρηθεί η προστασία της ιδιωτικότητας του και η διεκδίκηση των πνευματικών δικαιωμάτων του. Εν τέλει, θα δοθεί μια γενική εικόνα για τους τρόπους πραγματοποίησης μιας σύμβασης μέσω διαδικτύου για πώληση καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών καθώς και τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από την μη τήρηση της προβλεπόμενης νομοθεσίας της συγκεκριμένης εμπορικής ενέργειας.

Thesis
NonPeerReviewed

Ανταγωνισμός
Εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.