Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και ο ρόλος τους στη διαφήμιση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και ο ρόλος τους στη διαφήμιση

Μολασιώτης, Σταύρος
Δαούτης, Βασίλειος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Αντικείμενο της ανάλυσης και εξέτασης θα είναι οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές με σκοπό την ενημέρωση και ταυτόχρονα προφύλαξη του καταναλωτικού κοινού από τις καταχρηστικές διαφημίσεις. Επίσης θα αναλυθούν οι έννοιες παραπλανητική και συγκριτική διαφήμιση και ο τρόπο με τον οποίο έχουν επηρεάσει την οικονομική συμπεριφορά των καταναλωτών και των επαγγελματιών. Παρακάτω θα επεξηγηθεί η έννοια του καταναλωτή, πώς εξελίσσεται μέσα στο χρόνο, όπως επίσης και στην ανάγκη της υπεράσπισης του από το νομοθετικό πλαίσιο προκειμένου να διατηρηθεί η προστασία της ιδιωτικότητας του και η διεκδίκηση των πνευματικών δικαιωμάτων του. Εν τέλει, θα δοθεί μια γενική εικόνα για τους τρόπους πραγματοποίησης μιας σύμβασης μέσω διαδικτύου για πώληση καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών καθώς και τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από την μη τήρηση της προβλεπόμενης νομοθεσίας της συγκεκριμένης εμπορικής ενέργειας.


Ανταγωνισμός
Εμπόριο

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.