Online αγορές: βαθμός υιοθέτησης,ισχύουσα κατάσταση και προοπτικές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Online αγορές: βαθμός υιοθέτησης,ισχύουσα κατάσταση και προοπτικές

Παναγιωτούδη, Σοφία

Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους της παρούσας εργασίας, γίνεται αναφορά στη γενικότερη έννοια, των χαρακτηριστικών, και των τύπων των ηλεκτρικών αγορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές.Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην πολιτική ασφαλείας των ηλεκτρονικών αγορών. Στη συνέχεια ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της παρούσας πτυχιακής εργασίας, με το τέταρτο κεφάλαιο να παρουσιάζει τον σχεδιασμό της έρευνας, τους στόχους της και τη μεθοδολογία της έρευνας. Το πέμπτο κεφάλαιο αναλύει τα δεδομένα του δείγματος με πίνακες και γραφήματα καθώς παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις από την παρούσα έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.