Στην εν λόγω εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία της παραγωγής του
κρασιού από το αρχικό του στάδιο το οποίο είναι η συγκομιδή του σταφυλιού,
η βιομηχανοποίηση του και η τελική δημιουργία του οίνου μέχρι την σύνδεση
του με την ταχέως αναπτυσσόμενη εμπορική δραστηριότητα που στοχεύει
στον τουρισμό, τον λεγόμενο οινοτουρισμό.
Επίκεντρο θα είναι η Ελλάδα η οποία δεν έχει αξιοποιήσει σε ικανοποιητικό
βαθμό αυτήν την νέα εναλλακτική μορφή τουρισμού, η οποία θα μπορούσε να
δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της παραγωγής κρασιού και κατ’επέκταση με
την δημιουργία σύγχρονων επισκέψιμων οινοποιείων, στην ανάπτυξη της
οικονομικής δραστηριότητας.