Στο παρελθόν η εκπαίδευση από απόσταση γινόταν κυρίως δια αλληλογραφίας και συμπληρωματικά χρησιμοποιούνταν κασέτες ήχου και βιντεοκασέτες που αποστέλλονταν ταχυδρομικά στους εκπαιδευόμενους. Παράλληλα πραγματοποιούνταν σεμινάρια και κύκλοι μαθημάτων με μορφή τηλεοπτικών εκπομπών. Η έλλειψη όμως άμεσης επικοινωνίας διδάσκοντα - διδασκομένων, καθώς και η δυσκολία άμεσης ανανέωσης ή αλλαγής του διδακτικού υλικού, ώστε αυτό να προσαρμόζεται στην σύγχρονη τεχνογνωσία και στις εκάστοτε ανάγκες. Η πτυχιακή εργασία που ακολουθεί αναπτύσσει την τηλεμάθηση, μέσα από τα
έξι κεφάλαια απ
ό τα οποία αποτελείται, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις νέες
τεχνολογίες, στο επόμενο περιέχεται ιστορική αναφορά σχετική με την τηλεμάθηση,
στο τρίτο κεφάλαιο περιέχονται σχετικοί ορισμοί, στο τέταρτο κεφάλαιο αναπτύσσεται
η τηλεμάθηση, το πέμπτο
κεφάλαιο
αναπτύσσει την τηλεμάθηση στην Ελλάδα και το
έκτο στο εξωτερικό.