Οι περισσότερες συσκευασίες που έχουν μια θέση στην αγορά του γάλακτος βασίζονται σε κλασσικά πρότυπα σχεδίων και δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο γραφικό στοιχείο, παρακάμπτοντας την ταύτιση της γεωμετρίας με το ίδιο το προϊόν. Δηλαδή οι περισσότερες συσκευασίες γάλακτος που υπάρχουν στην αγορά στηρίζονται σε ένα απλό σχήμα για να μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί η ετικέτα. Το περιεχόμενο της συσκευασίας στηρίζεται στην ετικέτα και όχι στο σχήμα της (ο καταναλωτής καταλαβαίνει από την ετικέτα τι περιέχει η συσκευασία).
Η συγκεκριμένη έλλειψη, οδήγησε στον σχεδιασμό μιας σειράς συσκευασιών για γάλα, που βασίζονται στα μορφολογικά χαρακτηριστικά προϊόντων και διαδικασιών που σχετίζονται με το προϊόν του γάλακτος. Η συγκεκριμένη αρχή αποτέλεσε στοιχείο μελέτης, ώστε να δημιουργηθούν και να παρουσιαστούν συσκευασίες που τηρούν όλες τις νομικές και υγειονομικές απαιτήσεις και ταυτόχρονα δίνουν στον καταναλωτή μια νέα εικόνα για ένα τόσο διαδεδομένο προϊόν, όσο είναι το αγελαδινό γάλα.