Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση της ελληνικής αγοράς οίνου. Η εξεταζόμενη αγορά κατέχει εξέχουσα θέση στον ευρύτερο κλάδο των πότων Και χαρακτηρίζεται από σημαντική παραγωγική δυναμικότητα.
Παρακάτω εξετάζεται η εξέλιξη του συνολικού μεγέθους της εγχώριας παραγωγής, των εξαγωγών ,των εισαγωγών καθώς και της συνολικής κατανάλωσης οίνου.Επισεις παρουσιάζονται οι σημαντικότερες παραγωγικές μονάδες , με εκτενέστερη αναφορά για τις κυριότερες εξ αυτών ,καθώς και ορισμένες μεγάλες εισαγωγικές επιχειρήσεις
Αναφέρονται οι συνθήκες που επικρατούν στην αγορά ,οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση ,τα προβλήματα του κλάδου ,καθώς και οι διαμορφούμενες τάσεις και προοπτικές εξέλιξης του .Στο τέλος γίνεται ανάλυση στα οικονομικά στοιχεία και αποτελέσματα των κυριοτέρων επιχειρήσεων βάσει των δημοσιευμένων ισολογισμών τους.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Β > Βιολογικά προϊόντα
Ο > Οίνος και οινοποιία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Οίνος και οινοποιία
Βιολογικά προϊόντα
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)