Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιστορία του εμπορίου. Πώς ξεκίνησε, πώς διαδραματιζόταν ανάμεσα στους αιώνες και τι ισχύει μέχρι σήμερα.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα προϊόντα που εισάγει η Ελλάδα και για ποιο λόγο είναι περισσότερα από τα εξαγόμενα, παρόλο που η χώρα είναι κατεξοχήν γεωργική. Επίσης γίνεται αναφορά στο πώς θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τις εισαγωγές οι καταναλωτές, έτσι ώστε να αντιστραφεί το αρνητικό ισοζύγιο της χώρας.
Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται τα κυριότερα προϊόντα εξαγωγής (οπωροκηπευτικά, ελαιόλαδο, ελιά, κρασί, κρόκος, μέλι, σπαράγγι, μαστίχα), ποιοι παράγοντες επιδρούν στην εξαγωγή καθώς και τις βασικές υποδομές καταλληλότητας, ενώ στο τέλος δίνουμε και κάποιες λύσεις για την εξαγωγή όπως η προώθηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό μέσω της γαστρονομίας
Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον ρόλος των υπηρεσιών ελέγχου. Ποιες είναι αυτές, πώς γίνονται οι πιστοποιήσεις, ποιοι φορείς συμμετέχουν και για ποιον λόγο πρέπει να γίνονται έλεγχοι
Στο πέμπτο κεφάλαιο δίνεται μία ιδέα εμπορίου, η οποία στηρίζεται στην δημιουργία μιας online πύλης χρηματιστηριακής μορφής για αγροτικά προϊόντα που θα οδηγεί στο να επιτευχθεί ο έλεγχος των τιμών της αγοράς και τελικά να δίνεται ένα πιο φτηνό προϊόν στον καταναλωτή χωρίς μεσάζοντες.
Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο θα παραθέσουμε την βιβλιογραφία της εργασίας και κάποιες πηγές απ’ το διαδίκτυο.