Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές

Σπανού, Αθανασία
Ραυτοπούλου, Σοφία

Στη παρούσα μελέτη οι συγγραφείς εστίασαν στη μελέτη του retail therapy ως μορφή συμπεριφοράς καταναλωτή. Συγκεκριμένα έδωσαν βαρύτητα στο να ορίσουν και να περιγράψουν το retail therapy, αλλά και να το συνδέσουν αρχικά θεωρητικά και μετά πρακτικά με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, που στη παρούσα φάση βιώνει μια βαθειά οικονομική κρίση. Η μέθοδος έρευνας που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο έρευνας το ερωτηματολόγιο, και συνολικά συλλέχθηκαν 200 απαντήσεις. Μέσω της παρούσας έρευνας διαπιστώθηκε πως από το δείγμα των 200 ατόμων, το 0% είναι retail therapy shoppers που φτάνουν στα όρια της ωνιομανίας. Μάλιστα το 4% είναι στο αντίθετο άκρο και δεν κάνουν ΚΑΘΟΛΟΥ αγορές για λόγους retail therapy. Ένα ακόμα βασικό συμπέρασμα ήταν ότι τα χαρακτηριστικά των ατόμων που τείνουν περισσότερο προς το retail therapy είναι οι γυναίκες και ειδικά αυτές που έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.