δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων η περίπτωση του ελαιόλαδου
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη θεωρητική μελέτη του κινητού εμπορίου ενώ στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε για τη μελέτη της χρήσης και των μελλοντικών προθέσεων χρήσης των κινητών υπηρεσιών δεδομένων . Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει 9 ενότητες. Η πρώτη ενότητα αποτελεί μια εισαγωγή στον χώρο του m-commerce. Στη δεύτερη ενότητα γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των τεχνολογιών οι οποίες έχουν καταστήσει δυνατό το m-commerce στη σημερινή του μορφή. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει μια συγκριτική αναφορά ανάμεσα στο m-commerce και στο e-commerce. Στην τέταρτη ενότητα εξετάζονται οι παράγοντες που επηρρεάζουν την υιοθέτηση του κινητού εμπορίου ενώ στην πέμπτη ενότητα παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αναφορικά με τη χρήση του κινητού εμπορίου. Στην έκτη ενότητα γίνεται μια σύντομη αναφορά στις διάφορες κινητές συσκευές οι οποίες είναι διαθέσιμες και οι οποίες αποτελούν το μέσο πρόσβασης στις υπηρεσίες m-commerce. Το αντικείμενο της έβδομης ενότητας είναι οι τεχνολογίες του κινητού εμπορίου ενώ στην όγδοη ενότητα παρουσιάζονται οι κύριες κατηγορίες υπηρεσιών του κινητού εμπορίου. Τέλος στην τελευταία ενότητα εξετάζονται θέματα τα οποία σχετίζονται με την ασφάλεια των επικοινωνιών στο πλαίσιο του m-commerce.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων η περίπτωση του ελαιόλαδου
Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων η περίπτωση του ελαιόλαδου
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.