Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων η περίπτωση του ελαιόλαδου

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων η περίπτωση του ελαιόλαδου

Λέφα, Ιωάννα

Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη θεωρητική μελέτη του κινητού εμπορίου ενώ στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε για τη μελέτη της χρήσης και των μελλοντικών προθέσεων χρήσης των κινητών υπηρεσιών δεδομένων . Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει 9 ενότητες. Η πρώτη ενότητα αποτελεί μια εισαγωγή στον χώρο του m-commerce. Στη δεύτερη ενότητα γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των τεχνολογιών οι οποίες έχουν καταστήσει δυνατό το m-commerce στη σημερινή του μορφή. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει μια συγκριτική αναφορά ανάμεσα στο m-commerce και στο e-commerce. Στην τέταρτη ενότητα εξετάζονται οι παράγοντες που επηρρεάζουν την υιοθέτηση του κινητού εμπορίου ενώ στην πέμπτη ενότητα παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αναφορικά με τη χρήση του κινητού εμπορίου. Στην έκτη ενότητα γίνεται μια σύντομη αναφορά στις διάφορες κινητές συσκευές οι οποίες είναι διαθέσιμες και οι οποίες αποτελούν το μέσο πρόσβασης στις υπηρεσίες m-commerce. Το αντικείμενο της έβδομης ενότητας είναι οι τεχνολογίες του κινητού εμπορίου ενώ στην όγδοη ενότητα παρουσιάζονται οι κύριες κατηγορίες υπηρεσιών του κινητού εμπορίου. Τέλος στην τελευταία ενότητα εξετάζονται θέματα τα οποία σχετίζονται με την ασφάλεια των επικοινωνιών στο πλαίσιο του m-commerce.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Ελιά - Βιολογική καλλιέργεια
Έλαια και λίπη, Εδώδιμα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)