Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον

Καστρινάκη, Ελευθερία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η εργασία έχει ως στόχο να καταγράψει τις σύγχρονες τάσεις στο μάρκετινγκ. Από την έρευνα που έχει γίνει προκύπτει ότι σε μεγάλο βαθμό υπάρχουν τεχνικές και θεωρίες του μάρκετινγκ που μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές που έχουν γίνει στην σύγχρονη οικονομία. Από την έρευνα που έγινε προέκυψε ότι υπάρχουν σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ που μπορεί να ενισχύσουν το έργο των επιχειρήσεων. Αυτές είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το μάρκετινγκ ηθικής. Η παρούσα εργασία εξετάζει τις σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ καθώς και τις εξελίξεις σε σχέση με το σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον.

Ε > Εταιρική διακυβέρνηση
Μ > Μάρκετινγκ

Εταιρική διακυβέρνηση
Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)