Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον

Καστρινάκη, Ελευθερία

Η εργασία έχει ως στόχο να καταγράψει τις σύγχρονες τάσεις στο μάρκετινγκ. Από την έρευνα που έχει γίνει προκύπτει ότι σε μεγάλο βαθμό υπάρχουν τεχνικές και θεωρίες του μάρκετινγκ που μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές που έχουν γίνει στην σύγχρονη οικονομία. Από την έρευνα που έγινε προέκυψε ότι υπάρχουν σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ που μπορεί να ενισχύσουν το έργο των επιχειρήσεων. Αυτές είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το μάρκετινγκ ηθικής. Η παρούσα εργασία εξετάζει τις σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ καθώς και τις εξελίξεις σε σχέση με το σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρική διακυβέρνηση
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)