Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Περήφανος, Δημήτριος

Η εργασία αυτή περιλαμβάνει την παρουσίαση της κατάστασης του λιανικού και του χονδρικού εμπορίου στην Ελλάδα και επικεντρωνόμαστε κυρίως στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως. Οι αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι ραγδαίες. Ο κόσμος των επιχειρήσεων αποτελεί ένα δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο σύστημα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να προσαρμόζονται άμεσα, ώστε αρχικά να επιβιώσουν και στη συνέχεια για να μπορέσουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις του εμπορίου και φυσικά για τα σούπερ μάρκετ. Ο κλάδος αυτός την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί πολλές μεταβολές. Νέες μορφές επιχειρήσεων έχουν κάνει την εμφάνισή τους, οι οποίες διαδραμτίζουν τις εξελίξεις και επιβάλλουν νέους κανόνες στον ανταγωνισμό. Η εργασία αυτή περιγράφει όλες αυτές τις αλλαγές καθώς και τις μελλοντικές τάσεις της αγοράς.

Thesis
NonPeerReviewed

Εμπόριο - Ελλάδα
Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.