Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Περήφανος, Δημήτριος

Η εργασία αυτή περιλαμβάνει την παρουσίαση της κατάστασης του λιανικού και του χονδρικού εμπορίου στην Ελλάδα και επικεντρωνόμαστε κυρίως στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως. Οι αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι ραγδαίες. Ο κόσμος των επιχειρήσεων αποτελεί ένα δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο σύστημα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να προσαρμόζονται άμεσα, ώστε αρχικά να επιβιώσουν και στη συνέχεια για να μπορέσουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις του εμπορίου και φυσικά για τα σούπερ μάρκετ. Ο κλάδος αυτός την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί πολλές μεταβολές. Νέες μορφές επιχειρήσεων έχουν κάνει την εμφάνισή τους, οι οποίες διαδραμτίζουν τις εξελίξεις και επιβάλλουν νέους κανόνες στον ανταγωνισμό. Η εργασία αυτή περιγράφει όλες αυτές τις αλλαγές καθώς και τις μελλοντικές τάσεις της αγοράς.

Thesis
NonPeerReviewed

Εμπόριο - Ελλάδα
Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)