Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Περήφανος, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Η εργασία αυτή περιλαμβάνει την παρουσίαση της κατάστασης του λιανικού και του χονδρικού εμπορίου στην Ελλάδα και επικεντρωνόμαστε κυρίως στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως. Οι αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι ραγδαίες. Ο κόσμος των επιχειρήσεων αποτελεί ένα δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο σύστημα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να προσαρμόζονται άμεσα, ώστε αρχικά να επιβιώσουν και στη συνέχεια για να μπορέσουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις του εμπορίου και φυσικά για τα σούπερ μάρκετ. Ο κλάδος αυτός την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί πολλές μεταβολές. Νέες μορφές επιχειρήσεων έχουν κάνει την εμφάνισή τους, οι οποίες διαδραμτίζουν τις εξελίξεις και επιβάλλουν νέους κανόνες στον ανταγωνισμό. Η εργασία αυτή περιγράφει όλες αυτές τις αλλαγές καθώς και τις μελλοντικές τάσεις της αγοράς.

Ε > Εμπόριο - Ελλάδα
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Εμπόριο - Ελλάδα
Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)